תודה אמא!

אחרי שבועיים ברומניה אמא שלי הגיעה לביקור. לא,לא, רגע.
אחרי שבועיים ברומניה אמא שלי הגיעה לעזור. לא, לא, מנסה שוב.
אחרי שבועיים ברומניה אמא שלי הגיעה לאוורר אותי.

אז מה עושים כשאמא באה?

הסיבה האמיתית לשמה אמא שלי הגיעה, היא כדי שהבית יעמוד על תילו ולכן, כשעה לאחר הגעתה כבר עמדנו במטבח וסידרנו ארונות. עד סוף השבוע הספקנו לסדר את הגראז', לפרוק כ 8 ארגזים סוררים שנותרו סגורים אחרי סידור הבית, ולהעמיד את החצר.
אמא שלי אוהבת לסדר יותר מכל דבר בעולם

הדבר שני בחשק אך ראשון בחשיבות הוא סידורים נטולי ילדות, מה לעשות שאחרי כל כך הרבה ימים שביליתי לבד עם הבנות (בעלי כזכור חי בעבודה כרגע) יש דברים שנדחקו והמתינו לרגע בו סופסוף אהיה לבד:
בנק - בוצע
עבודה בגינה - בוצע
סבב רכישות קפיטליסטי חזירי באיקאה ושות' (בכל זאת, בית חדש וזה) - בוצע
חזרה לחנויות להזדכות על מה שקניתי ולא מתאים - בוצע
38 מעלות פה והזיעה מטפטפת לי מהאוזניים והסנטר, לא חינני במיוחד.

והדבר החשוב ביותר שיש לעשות כשאמא מגיעה לביקור , הוא להתאוורר ולהטעין מצברים:
מני פדי -בוצע
יציאה עם חברה חדשה - בוצע
יציאה עם מר בחור שחזר הביתה - בוצע
זומבה, זומבה וזומבה - בוצע
שינה רצופה כי אמא קמה לבנות - בוצע
סקס בוקר כי אמא קמה לבנות - בוצע
כי אם אני אשים תמונה של הסקס זה יהיה ממש לא הולם

לסיכום, אין כמו אמא!
אזמין אתכן לקרוא את הפוסט הגאוני של שירלי נווה שסיכמה טוב יותר ממני "כל אמא צריכה אמא".
תודה אמא, אני אוהבת אותך.


תגובות

  1. שלום, האם אתה צריך הלוואה מהחברה האמינה והאמינה ביותר
    בעולם? אם כן, צור איתנו קשר כעת כי אנו מציעים הלוואה לכולם
    קטגוריות של מחפשי חברות או לצוות. אנחנו מציעים
    הלוואה בריבית של 3%, צור איתנו קשר באמצעות Whatsapp +918794792073
    ushaservicesonline@gmail.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בוקרשט עם ילדים - המלצות למקומות באוויר הפתוח

10 דברים לעשות עם ילדים בסיביו Sibiu

בראשוב עם ילדים - המלצות לטיול